Lovestoned

justin


Hade psykologi hela dagen idag. Va faktiskt bättre än jag hade föreställt mej. De e BRA!

Jag som hade i inofficiellt nyårslöfte att inte analysera så mkt, nu har vi nästan i läxa att analysera..så nu har jag en orsak..hehe.

Ett herrans liv igår var jätte kul. Måste kila o äta nu, magen kurrar o de luktar gott.


I know I walk around without a care
(S)he’s got me hooked, it just ain’t fair
But I am LoveStoned
But I can swear (s)he knows
I think that (s)he knows



senare...

Har nu fastnat framför datorn igen..suck!
Väntar bara på Grey's Anatomy, liten stund kvar nu bara.
I morgon ska jag plugga lite o sen träna fotboll, kanske innebnady oxå. Får se hur det blir.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback