dream on

Jag har världens träningsvärk i min vader. Stretchade inte efter matcherna i fredags natt, och så dansade jag igår. Nu är dom hårda som sten. Aj aj.

Lördagens citat: " Jag ringer när jag vill ha något "

Idag ska jag läsa ungefär 300 sidor i psyk-böckerna, eller det är det jag behöver göra idag.

Nu är det bevisat att jag inte kan ta kontakt me killar på krogen...är nog handikappad på det sättet alltså. Lite surt. Haha! Men jag har ju vänner som gör det åt mej...hur skulle det gå utan er?! Haha!!



I made by bed, and I sleep like a baby,
With no regrets
and I don't mind saying,
It's a sad sad story
That a mother will teach her daughter
that she ought to hate a perfect stranger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback