teen line

Dagens dilemma:
Tumvantar eller Fingervantar
(jag följer Emilies råd!)

I morse vaknade jag upp och kom på mej själv med att jag hade drömt om mat. Var jag hungrig igår när jag gick och la mej eller vadå?
Drömde om sånt där gott baugette bröd med tomat på som vi åt varje morgon när vi var i Barcelona och om chakladtårta. Mmm.!
Fick lite längtan till Barcelona sådär i början på dagen i alla fall. Tänk att sitta på hamnen och känna solen skina i ansiktet och se alla båtar ligga vid kajen. Härligt!

Har börjat tänka lite på vad man ska ta med sej till Trysil nu, frågan nu är mer vad man ska ha allt i. Det får ju inte bli för stort. Det får nog bli morgondagens uppgift. Man ska ju inte överanstränga sej när man har en orsak till att låta bli, mitt nya motto. Haha!
Emilie och Anton har oxå blivit förkylda nu, så jag lär inte vara ensam förkylding på resan, känns ju lite betryggande i alla fall, hehe!

I natt vid två något så är det exakt 19 år sedan lilla jag kom till världen. Känns ju helt mysko, 19 år! Var tog dom vägen! Känns mer som 12. Så i morgon tänker jag bara ha 12 ljus på tårtan, vägrar bli så gammal som 19. Nä, skojar bara. 19 är nog en bra ålder trots allt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback