famous last words

gillar










Kom precis till insikt. Det är en vecka (!) till alla hjärtans dag.
Usch, vill verkligen inte.
Har man ingen så vill man inte ha en högtid som påminner en om det.
Vem kom på något så dumt?
Säkert en person som alltid haft någon vid sin sida eller någon helt korkad amerikan, typ George W Bush, skulle inte förvåna mej. Fast i och för sej så är han en rätt så krigsinspirerad person så att han kom på en dag som skulle ägnas åt kärlek är ju lite otroligt kanske.
Fast han kanske tänkte så här, att om man hade en dag på året som man skulle vara kärleksfull på så skulle han slippa det resten av året och kunna kriga bäst han ville.
Nu vet jag ju att det inte var han som kom på alla hjärtans dag men det känns lite betryggande att tänka på det så. Då var det liksom dumt, för hur mycket vett har han i sin skalle liksom?!

Jag håller nu på och skriver min religion läxa. det går segt. Hoppade över träningen och Leos kalas för det. Och nu så har jag fastnat vid den fjärde frågan. Men kan nog fortsätta snart.



You sit there in your heartache
Waiting on some beautiful boy to
To save you from your old ways

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback