be still, my love

Har varit och fikat och "analyserat" med Emilie nu i eftermiddag. Det var nyttigt och bra. Vissa saker behöver komma ut, och jag blir inte sur. Det är såna saker som man ska berätta som kompisar. Jag är bara glad att hon sa det hon sa. Nu är jag medveten om det. Vet inte om det kommer att gå att ändra på så jätte snabbt men jag ska försöka, jag lovar min vän!

När jag kom hem från stan så la jag mej på sängen för att vila en kvart eller så innan träningen. Men när det väl var dags att bege sej så va jag helt matt, fattar de inte. Kände på mej att jag skulle bli sjuk eller något så stannade hemma. Halvsov i kanske en halvtimme sen så tvingade jag mej själv att lämna min sköna säng för att gå och duscha o se så har jag blivit pigg igen. Jag är ju helt mysko, kan bli helt jätte trött sådär bara. Hm..
Eller bara lat, va vet jag?! Haha!

Ska städa mitt rum lite, fixa ny musik på mobilen och kolla in vilka lektioner vi har i morgon nu i alla fall. Göra lite nytta.

And you say,"Be still, my love
Open up your heart
Let the light shine in"
Don't you understand?
I already have a plan
I'm waiting for my real life to begin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback