pour que tu m'aimes encore

I morse ringde mitt mobil alarm vid kvart över 7, för jag hade fått för mej att jag skulle orka se på julkalenderna så dags. Men när mobilen ringde så snoozade jag. Orkade inte riktigt vara så duktig att jag skulle gå upp tidigare för att se på barnprogram liksom. Sen hittade jag lill kissen under soffan i en pöl kiss, härligt polarn! Dags att skaffa kattlåda tror jag minsann.



Åkte sen in med bussen till stan där jag och Mathias skulle baka pepparkakor. Började rätt sent för att assasin creed skulle spelas färdigt bland annat. Kul, not! Sen blev det i alla fall lite pepparkaksbak. Mathias stod för de flesta av kakorna, en riktig konstnär är han allt, haha!



Sen bar det av hemmåt. Panik packade färdigt väskan jag ska ha med mej i helgen en aning (tror fortfarande att jag har glömt hälften eller alternativt tagit med mej alldeles för mycket). Men lämnade ifrån mej den till pappa som skulle lämna den vid bussen i klinte. Puh..hoppas hoppas att fotbollsskorna är med i alla fall..haha!

När mamma kom hem så fick jag mina efterlängtade tofflor från Inter sport som jag ska försöka använda flitigt på lördag mellan matcherna. Blev sen färs-maskin-ansvarig eller vad man säger. Kort sagt så fick jag mala färs av lite fläsk bitar. Mohaha, rooligt!(patetiskt, oh yes!)

Har varit sugen på julbord nu i flera dagar. Och frågade mamma förut om vi har något inbokat snart, men icke. Det vi skulle varit på är nu på lördag. Dåålig planering av julbordspersonerna, ha julbord när jag är borta, humf! Har nu kollat in om det fannas några bra julbord på vår lilla ö och hittade faktiskt ett som jag tror är bra. Me glad.

Det är 6:e December idag. Och jag har köpt en julklapp. EN!  Massor kvar. Ouuih! Blir att jag impulsköper massor med klappar på söndag i Jönköping. Var beredda, alla kommer få en hylla från IKEA. (nej så hemskt hoppas jag att det inte blir)

Kisses!

Kommentarer
Postat av: Eveliñho!

Fyyyy fasen va ni är söta tillsammans! Tveklöst de gulligaste paret jag vet :) MYS alltså! Vi ses imorgon Boeliñho, i helgen kommer vi vara "benkorssar"-gänget. Hell yeah! Puss

Postat av: E (igen)

& "benkorssar" skulle såklart vara benKROSSAR ;) Haha.

2007-12-06 @ 23:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback