dan före dan före dan

Nu sitter man här framför datorn. Har precis blivit klar med rocky road och kola bakandet. Blev riktigt nöjd med min kola i år. All träning de andra åren har gett resultat, haha!

Kissen, som vi ska döpa till Mira kissade idag i lådan helt själv. Haha..pinsamt o skriva om det på bloggen egentligen men när jag och Ellinor såg det mitt i allt bakande så stod vi som två stolta föräldrar och myste. Äntligen fick min IKEA låda lite användning!

Var på fotbollsmöte igår kväll. Så nu antar jag att man räknas till att va med i A-laget. Eller det verkade lite outtänkt det hela tycker jag. Men tittar man på träningsschemat så kommer man fram till att man kommer att bli vältränad i alla fall. Vet ännu inte hur jag ska göra med fotbollen, men den har varit en väldigt stor del av mitt liv de senaste 7 åren så jag kan inte tänka mej ett liv utan den.

Idag åkte Mathias hem-hem. Så dröjer 6 hela dagar innan jag får träffa honom igen. Buhu! Haha..nä..skojar. Men lite tufft kommer det nog att bli, har ju vant mej med att se den rackaren varannan dag i alla fall. Men vi ska ha tävling under tiden om vem som kan gå upp mest i vikt av alla godsaker som man äter på julen. Vägning ikväll. Sen är det game on.

Nu ska jag nog gå och mysa någonstans alternativt gå och lägga mej, är lite trött alltså. Kanske hockey bockey match i morrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback