sweetest girl

Yiihoo...! Tränade fotboll ikväll, härligt att få svettas lite som Ulrika uttryckte sej. Jag måste bara nicka och hålla med. Jag lyckades göra någon slags halv vurpa helt själv när jag skulle sno bollen av Evelina, såg det roligt ut? Joo! Haha. Men det är åndå på en plan med en boll, antingen med klubba eller utan som jag trivs bäst. Så är jag funtad.

Igår hade Sara fixat ihop tjejerna för en kväll. Äntligen. Blev en mysig kväll med massa snack, grillad kyckling, bea-sås (spagga, hamba), analysering, glassberg och mysiga människor.
På glass caféet när man får kommentaren. "-Vi tar bara kort på Boel för hon ser så rolig ut. Programmet extreme makeover är skapat åt henne" som man undrar vad man har för polare egentligen. Haha..nä skojade bara.
Väldigt trevligt att träffa Toffi igen. Man har ju varit med om rätt så mycket tillsammans ändå.
Efter glassätandet då följde jag och Toffi med Linda till paviljongsplan och såg när de lekte med eld. Helt magiskt var det. Musik, eld, fullmåne och vänner. Myyys!


Keep me safe while I sleep.


Kommentarer
Postat av: #4

trevligt o ha dej tillbaka i de svettiga laget:P

2007-08-02 @ 16:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback