jauvet

Nu är jag hemma igen. Loong time no see. Kommit till insikt om att jag inte tillbringar så mycket tid här hemma i vackra Sanda. Missar så rackarns mycket. Missade nu när Erik ( anm. Ellinors Erik )kom till ön och bosatte sej i vår gula stuga på baksidan av tomten. Och idag fick visst Lisen och Erik den smarta ideén att de skulle köpa en pool, så nu när man kom hem från jobbet så står det en pool på baksidan. Hejsan hoppsan va de händer saker här.

Idag har varit en väldigt lugn dag på jobbet. Cirka 0 gäster ( plus minus 100 eller så ) så vi hade tid för lite glasspauser mellan varven. 3 stycken blev det under dagen. Och 10 glassar! Josefin stod för 40% av dom. Jag klunkade istället i mej 2 pepsi (i brist på cola) och en sockerdricka i värmen.

Clara bjöd lilla mej på Jauvets föreställning igår. Dom killarna är mina idoler, helt klart. Improvisera mer gott folk.

Nu ska vi ha kräftskiva med familjen (plus Erik) och mysa lite. Sen om jag fortfarande är hungrig så har jag en glassback kruppkakor i kylskåpet till bara mej! (tack mormor!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback