i got it from my mama

What to do, what to do?

Sitter i stan o gör ingenting. Funderar lite på om jag ska åka hem sen eller om jag ska gå till arbetsförmedlingen. Alla säger så olika saker, men de flesta har faktiskt sagt att jag ska vänta med det. Får se vad min fritidsforskande polare Evelina säger. Haha! Ja, för nu e man fritidsforskare. Känns segt men skönt på samma gång.


Läste precis att MF har utvecklats som en fenix sen han kom till ön på ibks hemsida. No shit! Fastlandet nästa år kanske oxå. Hm...
Nej jag ska inte tänka så långt in iframtiden. Vet aldrig vad jag gör då heller.
Får ta dagen som den kommer helt enkelt.

Nej, måste göra något nu. Det här e seegt. Skulle nästan till och med tänka mej att städa lite här..
eller vid närmare eftertanke...näe.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback