fancy pants


Oh what you do to me

Jag är ledig igen..Inte idag. I morrn!
Skööönt som bara den.

På Lördag fyller min favorit tjej 20. Då ska de antagligen bli fest fest fest med tjejganget. Det var riktigt länge sen. Jag har blivit något av en soffpotatis på sistone, men det är absolut inget fel på det enligt mej själv i alla fall. Jag klagar verkligen inte.

Snart är innebandy säsongen igång igen. Saknat har jag gjort! Men får ful gubbarna sin vilja igenom så spelar vi i 3:an...morr. Vill dom inte satsa på innebandyn så visst för spelar vi i 3:an så lär vi inte ha ngt lag. Tänk på den.

Jag och Ellinor åt varsin kebabtallrik idag som kvällsmat och tittade på mtv. Mysig kväll de.

Och frågan är ju....: Vem dödade fancy Pants???
Svaret är: Jag, för jag har inte växt upp med super mario och blir stressad och trycker på fel rackarns knappar. Då blir de inte många byxor kvar. Haha.

I can't take away whats real. Or change how I feel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback