the traffic jam

kyss
Uppgiften börjar bra..
Handlar om etik, det klarar jag av.
Sen kommer en lite svårare...
Vad är kärlek?
Ja, men det är ju olika. Den frågan klarar jag oxå av rätt så bra.
Sen jobbar man sej neråt på pappret.
Linda fastnade visst på Hur ser framtiden ut för mänskligheten.
Det är deprimernade att skriva sanningen till en 12åring. Så jag lindade in det rätt så mycket, men sanningen finns där under alla bubbelplast.
Men jag läser sen en fråga som står längre fram..
Vad är meninge med livet?
Vilken jävla f*king fråga. Jag är fast. Jag kan inte svara på den. Jag trodde jag kunde hitta på något.
Men så fel jag hade. Nu är jag deppig.
Inte ens världens smartaste kan ju komma på svaret på den frågan.
Det är ju individuellt om vad man tycker men jag måste ju ha något jag tycker är meningen.
Men det är helt blankt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback