take a while

Idag fick jag min studentmössa.!! Kändes lite overkligt men riktigt bra. Längtar faktiskt till studenten även om det betyder att allt jag har gjort i mitt liv liksom försvinner. Skola är ju allt jag vet. Det enda jag har hållit på med liksom.
Sen blir man arbetslös o skit, usch!

Jag har i alla fall kommit på den braiga planen att jag ska ha min studentmöss på sne hela tiden, för den lär ju hamna så förr eller senare den dagen i alla fall så då kan den lika gärna vara så från början. Vill ju inte att folk ska dömma mej efter hur mössan sitter, haha!

Matchen igår gick skit. Jag fick spela mittfältare i cirka 5 minuter sen blev jag back. Men det gick inte så bra tycker jag. Så jag strejkar från träningen idag för jag har inte riktigt kommit över den jävla matchen än. Om det går dåligt nästa match oxå så ska jag fan i mej fäll alla motståndare innan jag går av planen..då har jag i alla fall åstadkommit något.

HA <3 LA    eller vad säger publiken..??hahah! Jag är jätte för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback