samson

Började den här dagen med att se på Grey's. Kan dagen börja bättre eller? Nä, de e svårt att slå alltså.Haha!
Har lite dåligt samvete nu i alla fall.Råkade somna igår, utan att säga god natt. Känner mej som en riktig skurk. En sån där me två pistoler o en snusnäsduk över halva ansiktet i vilda Västern. Men det var inte med mening.

Dokumenterade lite från grillningen igår. Fick tyvärr inte med mina och Leos snygga fotbollsspel eller den fina utsikten, men man kan ju tänka sej eller hur.


what?
Ja, man kan ju fråga sej vad Evelina gör på den här bilden. Är nog bara hon och Emilie som vet svaret på den frågan.

 < Snyggrumpan.Haha! No names.   < Show me some leg, Linda!

msiley
Oh...Hur ser vi ut egentligen?? Nasty!

Jag grillade korv och marsmallows och käkade jordgubbar hela kvällen i alla fall. Gott som bara den.
Och mitt i grillningen så ringde syster och ville ha råd om sin läxa så jag spånade lite med henne på den fina stranden. Inte för att jag kom på så mycket som kunde hjälpa men det var trevligt ändå.

Nä, min lediga onsdag waits for no man! (så att säga, haha!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback